Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Dyrektor – mgr Gabriela Buczkowska
pierwszy wtorek miesiąca w godz. 13.00 – 14.00
Z-ca Dyrektora ds. Działalności Leczniczej – lek. Piotr Piątek
w każdą środę w godz. 13.00 – 14.00
PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU SIĘ POD NASTĘPUJĄCYM NUMEREM TELEFONU 32 317-45-99
W szczególnych przypadkach Dyrekcja może wyznaczyć inny termin przyjęcia skargi.
Kto może złożyć skargę/wniosek?
Zgodnie z art. 63 Konstytucji RP: „Każdy ma prawo składać petycje, wnioski i skargi w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą do organów władzy publicznej oraz do organizacji i instytucji społecznych w związku z wykonywanymi przez nie zadaniami zleconymi z zakresu administracji publicznej”.
SKARGĘ (WNIOSEK) na działalność SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie można składać w jednej z następujących form:
– przesłać na adres:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny
ul. Chełmońskiego 28
43-600 Jaworzno
– osobiste pozostawienie pisma w Sekretariacie Dyrekcji SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@szpital.jaworzno.pl
– ustnie do protokołu (zgłoszenia przyjmowane są w Sekretariacie Dyrekcji SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie)
SKARGI i WNIOSKI powinny zawierać:
imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek.
Zgodnie z § 8 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków – skargi i wnioski niezawierające ww. dnych pozostawia się bez rozpatrywania.