Treść artykułu

Przetarg z kodeksu cywilnego 4.2019

Kategoria Przetargi z Kodeksu Cywilnego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Wielospecjalistyczny (dalej „Szpital”) w Jaworznie z siedzibą przy ulicy Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworznoogłasza przetarg na wydzierżawienie części powierzchni użytkowej w budynku głównym i poradniach specjalistycznych Szpitala z przeznaczeniem na montaż automatów z gorącymi, zimnymi napojami i innymi artykułami spożywczymi.

Termin dzierżawy: 3 (trzy) lata od podpisania umowy.

Pisemne oferty w zamkniętych kopertach należy składać w siedzibie Szpitala (sekretariat SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28,) do dnia 25.02.2019 r. do godz. 10.30.

Oferta przesłana pocztą będzie traktowana jako złożona w terminie wyłącznie wówczas, gdy wpłynie do Szpitala przed terminem otwarcia ofert.

W celu zapoznania się z przedmiotem dzierżawy (powierzchnią przeznaczoną pod montażu automatów), zainteresowani mogą zgłaszać się do Kierownika Działu Technicznego (Dział Techniczny SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, w godzinach od 7.30 do 14.00, od poniedziałku do piątku (nie później niż do dnia poprzedzającego termin składania ofert), nr tel. 32/ 317 49 04).

Otwarcie ofert nastąpi w Dziale Organizacyjno-Prawnym Szpitala Wielospecjalistycznego
w Jaworznie przy ulicy Chełmońskiego 28, w dniu 25.02.2019 r. o godz. 11.00.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest zapoznanie się z Regulaminem przetargu
i wymaganiami ofertowymi zawartymi w SIWP (do wglądu w Dziale Organizacyjno-Prawnym Szpitala).

O rozstrzygnięciu przetargu Komisja Przetargowa zawiadomi niezwłocznie oferentów na piśmie.

Ogłoszenie i warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane w każdym czasie, bez podawania przyczyny.

Jeżeli uczestnicy przetargu zaoferują tę samą cenę i warunki dzierżawy, Szpital zastrzega sobie możliwość swobodnego wyboru ofert spośród ofert równorzędnych lub wezwie oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne do złożenia ofert dodatkowych.